Om nsero

Baggrund og historie

nsero blev etableret i 2002 med det udgangspunkt at levere managementkonsulentydelser på et højt niveau til en fordelagtig pris. I begyndelsen var fokus på de klassiske konsulentydelser, så som traditionel projekt- og testledelse, analyse af diverse forretningsmæssige problemstillinger, udformning af udbudsmateriale og ledelsesrådgivning. I de senere år har nsero bevæget sig over til udelukkende at beskæftige sig med agile konsulentydelser og er i dag bl.a førende i Danmark inden for agil test & QA.

nsero blev kåret som gazellevirksomhed i 2007 og 2008 af Dagbladet Børsen og Jyske Bank

Gazellelogo07          Gazellelogo08

nsero's fokus er at skabe succes og forretningsværdi for kunderne.

Derfor tror nsero på at man skal udfordre status quo og tænke anderledes, når der skal implementeres IT-løsninger således at der skabes løsninger, som begejstre kunden.
nsero tro samtidig på at for at klare sig i den eksponentielle økonomi og realisere det fuld potentiale, bør hele virksomheden være agil – ikke kun IT-systemudviklingen.

Dette opnås gennem anvendelse af agile metoder med fokus på ledelse frem for management. Og ved at bruge en utraditionel tilgang til problemløsning - både i den måden problemet løses på og selve løsningen.
Ved at fokusere på innovation og udviklingsmetoder, der understøtter innovation. Ved at fokusere på at binder forretning, IT-systemer og forretningsprocesser sammen - skabes de værdier, normer og måder at tænke på, som udvikler hele organisationen.

Derfor tilbyder nsero unikke konsulentydelser inden for agil projektledelse, forandringsledelse og testledelse, der inspirer og hjælper andre med at levere bedre IT-systemer til gavn for hele virksomheden.

Vision

I nsero er der en tro på og en stræber imod:

  • At begejstre kunden
  • At være en innovative og lærende virksomhed, som hele tiden viser vejen og sætter nye standarder
  • At levere den højst mulige kvalitet til den mest konkurrencedygtige pris
  • At levere alternative og innovative løsninger, som skabe konkurrencemæssige fordele for kunderne
  • At være en rollemodel for andre IT-virksomheder, konsulenter og kundernes medarbejdere
  • At være dem foretrukne samarbejdsparter inden for det agile kompetenceområde

Mission

nsero skal skabe gode, stærke og profitable relationer til alle samarbejdspartnere:

  • Skabe forretningsværdig for kunderne gennem fokuserede og professionelle konsulentydelser
  • Binde IT, processer og forretning sammen til en helhed
  • Hjælpe kunden med at få fuld udnyttelse af deres IT-systemer
  • Hjælpe kunderne med at opnå succes indenfor virksomhedens forretningsområder, for virksomhedens medarbejdere og virksomhedens kunder
  • Anvende de højeste standarder inden for agil ledelse og management

Værdigrundlag

For at opnå visionen vil alt arbejde være baseret på følgende kerneværdier:

  • Hæderlig forretningsetik - høj troværdighed og fuld integritet i alt hvad nsero beskæftiger sig med
  • Værdiskabelse - der skal skabes værdi for alle involverede parter
  • Værktøjer - bruge IT og agile metoder som værktøj til at opnå forretningsværdi
  • Forbedre produkterne - løbende at forbedre de produkter, processer og serviceydelser som tilbydes kunderne
  • Høj arbejdsmoral – arbejdet skal bygge på glæde, entusiasme, høj kompetence og faglig stolthed